Bloggpaus my ass!

Jytte har jue tagit "blogg-paus", men inte jag. höhöhöhö.
Vad finns det att säga, vi är i Vännersborg och det har typ vart mega mysigt. Annars så kan jag väll säga att jag tycker min Jytte är väldigt fin och föresten så ligger hon här framför mig eller ah under datorn :D

Imorgon tror jag att jag ska försöka smyga upp lite tidigare och ge henne frukost, fast o andra sidan så väntar jag nog tills hon är hemma hos mig. Så man vet var sakerna står.


Eventuela stavfel och fantastiska särskrivningar bjuder jag på.



Hoppas hon förlåter mig för den här bilden. Anledning; Jag kollar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahhaha visst är den cool, tänk om man själv va så bra hahaha :)

2008-10-27 @ 12:39:03
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Geten

haha ja har man inte ett databord så får man ta det som finns :P btw välldigt användbar sak där på slutet(Eventuela stavfel och fantastiska särskrivningar bjuder jag på) hoppas du inte har copyright på den:P

2008-10-28 @ 23:26:48
Postat av: hemlig beundare ;P

jag tkr d e aldeles för lite dan på den här bloggen :P

2008-11-12 @ 13:15:54
Postat av: Hålis

Ärligt talat tycker jag också att det är alldeles för lite Dan i den här bloggen :P

2008-11-17 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0