Fortfarande dålig och så lite Maggio .



Jag har inte hunnit legat i sängen och sova än.
Jag har gjort skolarbete och nu ska jag fortsätta med det, usch!
När man går hem från skolan för att man är sjuk så har man inte tid att ligga och vila, det suger!
Usch, usch men det blir skönare att slappa när man är klar med alla läxor och skit.

Föresten visste ni att våran Victoria Maggio kan få samma pris som snookarna fick för två år sedan?
Yes, hon är nomenerad på MTV Europe Music Awards för bästa svenska artist.
Man får gratulera och hålla tummarna att hon vinner.
Lite maxat med två MTV-pris i kändisparets hylla, fast de bor ju inte ihop men men jag tänker framåt.


Bild - Snookarna på MTV Europe Music Awards.

För er som är sugna på att se Maggio så ska hon uppträda på Berns på Fredag.
Mycket denna Fredag, right?
LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0