Min klick .



Hemma efter lite vandring i Södertälje med Daniel.
Såklart skola också menmen det förstod ni nog.
Jag håller på att fixa naglarna nu by mig själv och det blir sådär.
Mamma och papap är påväg hem med Mcdonken mat till mig och jag har bestämt mig att nu ska jag sluta äta snabbis mat och godis, iaf på ett tag. 
Fast det blir såklart efter idag och man får se hur länge det håller.
Känner mig så onyttig och ofräsh och det är inte kul.

Men men jag har inte sett Petter och Kihlens video så jag bjuder på bara låten sålänge.
Om ni har sett videon så kan ni ju länka vetja.

Petter ft. Kihlen - Min klick



Du våldtog mitt hjärta och sprängde min hjärna.

Kommentarer
Postat av: dandaman

klick som jag rullar me :P

2008-09-06 @ 12:53:53
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0