Snook, ge oss svett och tårar!


Mycket som behövs göras innan natten ska komma men ändå väljer jag att blogga. 
Det ramlade in en kommentar om frågan efter info om snook.
Jag vill skriva om Kihlens album men likt många andra vet jag inte mer än vad han gick ut med på whoa.nu. 
Det ända jag har uppmärksammat den senaste tiden som har spår till snook är att SOM-butiken har förflyttat sig till PUB03. SOM är klädbutiken som var först med att sälja Lagom kläderna. Fast inte ett spår av några Adams-ray kreaktioner på PUBs högsta plan. Så denna nyhet är ingen intressant. 
Veronica Maggio har träffat en ny snubbe som heter Nils. Då är frågan är Kihlen fortfarande singel?

Inget roligt om snook så får väl säga att det fortfarande står stilla. 
Någon katt där ute i det långa landet som vet något om våra snookar? 

Bild- en Big Danne och en Nette S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0