Snookspaning ikväll.


Härligt dag i den stora staden. 
Köpte lite saker. Ett par nya högre skor till exempel.
Som Amanda sa så har det varit en riktigt lyckodag. 
Hoppas den fortsätter så bara.

Om cirkus timmen ska jag lämna huset för att åka till Malin och Maja. 
Det är Grammisgalan ikväll folk. Det får ni inte missa. 
Ni vill väl inte missa en Veronica Maggio. 
Och vem vet det kanske sitter en Kihlen där som följer med upp på scenen om Petter och han får priset för bästa video. 
Håller tummarna att de vinner. 

Petter - Min Click (feat. Kihlen) 

Haha, saknar lite när Kihlen hade sin moppemusche. Den klär honom konstigt nog.♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysig dag idag tycker jag :)





Jag missade Grammisgalan..



P.S Tycker om att läsa din blogg!

2009-01-08 @ 00:47:45
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0