danieladamsray.com


Om du har läst de senaste inläggen här i skit bloggen ser du att jag endast skrivit om ena snooken. Vad händer med den andra snooken då?

Först kanske jag ska sluta kalla dom för snookar. Fast att sanningen gör ont så måste vi nog acceptera att snook numer är historia. Snook är över, slut och kommer aldrig tillbaka utan har lämnat oss som 2pac.
Jag får varna för att detta inte är fakta utan en uppfattning jag fått från intervjuer. Sedan ser Snook.se extremt död ut.

Men tillbaka till frågan om A-ray då. Som sagt luktar det skivsläpp för honom också men det kommer nog dröja. Men snubben gör annat som du kan hitta på hans webbsida. LÄNK


Kommentarer
Postat av: Daniel

Dannes Nya soloLåt har spelats på p3. Jag skicka upp det på Whoa som Nyhet. Gå in på länken:



http://blog.whoa.nu/2010/06/15/ny-sololat-med-daniel-adams-ray/

2010-06-17 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0