God standard och krossade tummar

 
Äggsmörgås med avokado och värmd tomat är min standardlunch när kylen ekar tom på lunchlådor. Bäst med äppel- och rocculasallad med mandlar. Toppat med balsamvinäger. 
 
Hemma en sväng för att äta och gå igenom författade sammanfattningarna. Fast det blir en sväng tillbaka till universitetet för frågestund. 
 
Det går lite halvers att blogga då jag håller båda tummarna idag. Ena för Nils som skriver deltenta och andra (lite hårdare) för min kära far som skriver teoridelen för busskörkort. Min far gör mig stolt som en tupp. Han håller på att omskola sig till busschaufför efter ett helt liv som byggnadsarbetare, det kallar jag karaktär! Inspererande i stort med personer som bryter upp från aktiviteter som inte gör dem lyckliga för att följa hjärtat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0