Söndag plus två vilor

Söndagen bjöd bland annat på denna trevlighet. Vietnameiska vårrullar med ris och jordnötssås i solen med sällskap.
 
Dåtiden leder till nutiden. När man stoppar upp efter en hektisk tid det är då dåssigheten slår till. Kliande hals, munsår, tungt huvud och seg kropp med inslag av långdragen träningsvärk tyder på att kroppen behöver två dagar i soffan. Vilket jag har unnat den. Rumpan kliar dock men då kliar jag tillbaka och ligger kvar framför Molanders.
 
 
Läser igenom inför morgondagens tenta lite nu och då också. Men det får bära eller brista. Lite farligt med lugnet jag känner men jag hoppas att känslan grundar sig i att jag har tentapluggat sedan kursstart och att teorierna sitter. Om inte så lär jag ju märka det imorgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0