Äta bör man annars dör man.


Gick precis från matbordet, pappa hade gjort Wok (mumsigt sa magen).

Men jag var ju på banken och oj vad mkt saker man hade i händerna när man lämnade stället.
Jag ska få...
Nytt bakkort (de gammla är lite knasigt)
Legitimation
Internetbank grejs
och lite andra saker som man itne riktigt förstod sig på, men det blir nog fint.

Imorron blir det shopping i Sthlm med Malin, Maja, Markus och kanske Petrus, de blir nog kul.
Då blir det Souk <3 okej ingen shopping för Jytte (är pank) men titta skadar ju ingen.

Jag provade den nya metoden med att ringa och fråga hur mkt pengar man har på kortet.
Funkade (efter ett tag) ganska bra och jag vart glatt överaskad över hur mkt pengar jag hade.

Nej, nu måste jag gå...

Peace <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså, WOW! JAg gick in på SAUK idag .. WOW asså!
Fet snygga kläder, även om Mariii inte var så sugen på att följa med in ¨/

2007-04-03 @ 20:16:45
Postat av: Jytte

Ne ! gjorde du, me to ! ^^
Jag vet ! köptes det någe fint då ? !
Respekt till souk <3

2007-04-03 @ 20:25:36
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0