Går kväll med Denise !



Igår va det ju så att Denise skulle färga mitt hår :D
Hon har fett duktig och jag vart jätte nöjd, så tack Kero <3

Vi (jag) svullade chips och godis och sminket ran som aldrig för, men resultatet vart bra, tkr jag !


image470


Sen cyklades det snabbt upp till hallen för handbolls/kill titt.
Kulit värre var det och många söta killar var det att dregla efter xD

image471

Jag och Denise var lite små kära i nr 34 :0 så het ! <3
Han var typ Snook-dannes look a like.
Denise fotade honom hela tiden, och jag tror att han märkte det för han kollade alltid upp *pinsamt*.

image472 Het vi vet !


Nej, nu måste jag gittta men måste bara tacka Denise för en super kväll och en ny hårfärg <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahah...Jytte Jytte...så sköna vi e :P
Men hårfrgen var ju super fin ;)
Du jag smälte typ av han 34:an så HET!!

Älskar dig <3

ps.måste prata med dig sen!

2007-04-21 @ 20:05:55
Postat av: Jytte

heheh aaa xD vart super duper nöjd.
Shit ja Hetaste killen på länge ! ;D

Älskar dig

2007-04-22 @ 07:14:05
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0