Helg=pengar




Helgen är hör om snart 4dagar och det betyder att den 20 är nära!
Har så länge längtat efter pengarna som rullar in på kontot .

Såklart har jag saker som behövs och vill köpas, den här månaden är det...

1. Solpuder från Pashion 59kr .
2. Färgaddagcream också från Pashion 49kr
+ att jag har 10% rabatt på där också, kanske smiter med något annat också.

3. Hårfärg Garnier (brunt) ca 90kr
4. Hårspray "Proffs" ca 34 kr
5. Jacka (Hm) 399kr, kanske!
6. Top från topshop, ca 250 kr, kanske !

+ de blir säkert någemer fint också, men ska spara lite till sommarenm har jag lovar mig själv :)

image459image457

Så måpste jag ta och sola lite, jag solade ute i Söndags men det blir nog solarium på Fredag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0