mumsigt...



Idag har det inte hänt så mkt, jag ska ner med mamma om någon timmer (när hon kommer hem) och fixa legitimation bara.

Men jag har bakat kladkaka också, det är jag bäst på!

I fall om du också är lite sugen på det så ska jag skriva ner super reseptet.

Det behövs...

2ägg
3dl socker
1 tsk vaniljsocker
4 msk kakao
1 krm salt (De brukar jag aldrig ta, glömmer det alltid)
1 och en halv dl vetemjöl
1 dl smält smör
och jag brukar alltid ta i hakade chokladbittar (mumsigt värre)
Ungnen ska stå på 200 grader och den ska vara där inne i 10-15 minuter

Sen är det bara att blanda allt och in i ungnen med det ! Lätt som en plätt!


image411

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt !! :)

2007-04-02 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0