17 augusti



Igår var jag och Denise innne i sthlm och gjorde inte så mkt, åt så klart lunch som vi brukar och kollade fotbolls killar och lite annat smått och gott .

Efter så hoppade jag av hos Isabella och vi tog en låång cykel runda runt käraste Sorunda och sedan åt vi fruktsallad med glass och kollade på film . 
Klockan halv 12 skulle Issy hem och som vanligt körde jag henne på min Gamla Bettan,  men på vägen hem vart jag såå rädd (det var ju jätte mörkt) men jag överlevde som tur var !

Idag är det ganska bra väder så får se vad som händer denna Fredag ! 

                                                                                ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag såg dig och Issy när ni gick mot Grödby igår när jag åkte hem med moppen :P

2007-08-17 @ 10:38:17
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: jytte

Aha hehe såg tyvär inte dej "/ :P

2007-08-18 @ 10:26:09
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0