Bröllop .



     Idag ska jag på bröllop, mina grannar är det som ska gifta sig . 

                                  De ska bli riktigt kul !   

Då ska man ju ha lite fina kläder på sig och jag har bara två fin klänningar så det vart samma som på skolavslutningen, får gå de med ! (sätte upp ett band i håret också)

                    

Ikväll ska jag till Isabella för hennes pappa fyller 40 och ska ha fest, kulit kulit !


 Nej, ut och njut nu av det super fina vädret så ses vi ! 

                                          ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Va sööt du e Jytte!!
:D
Pussen

2007-08-11 @ 14:23:28
Postat av: Linda

aah, kul me bröllop :) !

2007-08-11 @ 22:27:02
URL: http://baralinds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0