Grönan idag .



Har inte blivit så mkt mode i bloggen på sista tiden, trist !
Det kan bero på att min kära dator har fått spel så jag kan inte kopiera bilder från internet, jobbit läge..


Aja får ta mer egna bilder då... 


Idag ska jag och mitt underbara fotbollslag åka in till Gröna lund och bara ha kul !
Första gången för mig i år faktiskt, weird föra året var jag där inne nästan 24/7.   


Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen ska man fixa sig lite ... 


                 image849
                             (söt (!) <3)

 Peace <3 
                                                              ♥

Kommentarer
Postat av: malin maja

Ni får ha skit kul! =D
puss

2007-08-05 @ 10:24:17
Postat av: jytte

Jytte tackar och bockar tvillingar :D
(L)

2007-08-05 @ 22:29:15
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0