I skolan igen .



Idag var det första dagen i skolan och det var väl helt Ok !
Vi satt ju bara där i en timme sen var det hem som gällde .

Imorn ska jag och min klass åka in till sthlm och åka runt lite och sen blir det shopping !

Men ikväll blir det match mot segeltorp (heter de i think) jag är väl kanske inte den mest taggade i laget just nu men det kommer nog !

I helgen blir det Kungsan i alla fall, Ison och Fille och Petter kommer ju och det vill man ju inte missa !  

Nu ska jag dra ner till köket och fixa nått och äta, Ha det ! 

                                                                                  ♥ 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lycka till på matchen !<3

2007-08-22 @ 15:43:09
URL: http://kungutanpung.blogg.se
Postat av: Anonym

Tja Jytte
Nytt tips:
http://youtube.com/watch?v=ut7EDLXNnQE
Kolla in kunskapskanalen kl 22 den 4 sep

2007-08-23 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0