Shopping med tvillingar och Hälsinglands tjej .



Idag vart det shopping med Emma, Malin och Maja i Sthlm.

Jag skulle inte shoppa nått för jag är för tillfället helt pank men några grejer råkade bara följa med hem till mig .

Det som kommer in i Jyttes garderob denna dag är detta ...



En väldig lyckad shoppingdag, om man får säga det själv !

Nu ska jag ta det lungt fixa naglarna och städa garderoben (ser hämsk ut) .
Kanske inte något som är kul att göra en fredagkväll men ändå ...

                                Imorn är det the voice, vi ses där  ! 

                                                       ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Faan, Jytte du skulle inte shoppa något tills vi får lön ju =) Hahah..taskigt ;)
Riktigt snygga grejer du shoppade dock.
I like väskan! =)
<3

2007-08-17 @ 21:12:43
Postat av: jytte

I know ! Fy på mig alltså ! :D hehhe hoppas vi överlever gumman :D Tackar tackar vart superduper nöjd
^^

2007-08-18 @ 10:31:01
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Sofia

hur mkt kostade pumpsen från dividen och pandatröjan? kram

2007-08-19 @ 18:53:47
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0