4:de advent .



Ohsussu.blogg.se utmanade mig... : )



Som utmanad ska du nämna 5 saker du aldrig gjort, 5 saker du har gjort, 5 saker du ska göra, utmana sedan 5 personer att göra samma sak.

Saker jag aldrig gjort:
1. brutit mot nån storlag
2. rökt *stolt*
3. busvisslat (vill lära mig)
4. blonderat mig
5. tagit hål i örat själv

Saker jag gjort:
1. gått in i en glasdörr
2. ljugit för en vän
3. cyklat 8 km för att köpa godis
4. gråtit av lycka, många gg faktiskt
5. Träffat snook ! <3

Saker jag ska göra:
1. Va lycklig så länge jag lever
2. Älska snook tills jag dör !  
3. Alltid älska min vänner .
4. flytta ifrån Sorunda
5. Se snookarna i sommar .

Jag utmanar:
aallstarloser.blogg.se, juulez.blogg.se, deniseuveby.blogg.se, madelous.blogg.se, bead.blogg.se


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0