Jag och datan är inte så friska idag .




Åkte hem från the school idag för magen gjorde ont men nu är jag fit for fight och ska till skolan imorn .
För då har vi ju dans på schemat och Simon har lovat mig en dans och det vill man inte missa. 

Men ett stort minus med morgondagen är No-provet som ska äga rum, fuck it ! 
Måste verkligen plugga men också duscha och titta på min Betty och DH. 

Malins bästa kommentar : Vad jobbar egentligen dom i Desperate housewives med?
OMG! om inte Malin hade varit så söt så skulle jag skämmas lite. 


EN grej att tillägga så dampar min msn så ni vet om jag bara loggar ut så är det inte pga att jag känner för att dissa utan för att min kära dator är på dåligt humör . 

  image1134 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0