Lördag...



Det är så skönt med dagar då man bara kan ta det lungt.
I dag var det en sån dag.  Fast jag han med att färga håret och storstäda också.
Håret vart mörkare och jag vart mycket nöjd.

I förgår läste jag i en modetiding om den snyggaste accesoaren nu.
Accesoaren var inte ett nytt smycke eller en ny väska, det var en bebis!
Men gud tänkte jag, bebisar är ingen accesoar!
Det har aldig varit det och kommer aldrig att bli det ! Bebisar är människor inte nån sak man kan ha.
Nu får modevärlden ta och lungn ner sig och tänka som normala människor ett tag, tycker jag.


britneygwen   Jag tror i alla fall inte att dom här coola flickorna fick barn för att vara inne. Sååå söta dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0