Mitt 15 års kalas !



På tisdag fyller jag 15 och med allt det innebär! Men alla mina kompisar och så jag är borta då så därför hade jag kalas i torsdags istället.

Jag bjöd på pannkakstårta och cola och Graniis fotade hela kalastet..



jytte på kalas   Hehhe här står jag i klädd finskjortan och väntar på kalas...


 Graniis tog kort på några som kom, här kommer Mikaela och NattaMikaela o natta på kalas

Jag fick mycket godis och muffins ^^.
Men också flirtpiller och en snookballong <3

Jytte o snook på kalasJag på kalas
Jag bjöd på pankakstårta, visst va den fin !   pannkakstårta på kalas


sara, issy, jag kero på kalas Jag, Sara, issy och kero var glada och pussiga :D


Här är alla söta personer som var på mitt kalas alla på mitt kalasIssy o Sara           Issy och Sara <3 Fan min säng vart aldrig sig lik efter mitt kalas...


hehe tack flickor och pojkar för att ni kom och gjorde ett fint 15 års kalas med mig... <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas att ni hade trevligt :)

2007-03-03 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0