Risig dag.



Idag var ju jag och Malin mattanter.
Det var lite kul men väldigt trist ibland, när man inte hade nått att göra. Men de tråkigaste och jobbigaste var ju att torka upp ris efter alla småbarn. Gud vad dom spillde och grisade ner.

Efter skolan åkte jag och tog kort till legitimationen, snart är man ju 15 så då måste man ju ha det.
Jag satt i en fotoautomat och det blixtrade till många gånger.
Men korten vart kanske bra faktiskt, fast jag såg lite sur ut.

foton  <---------- korten jag tog i dag XD

Längtar till i morgon, då blir det lite party, party. Sen är det ju snart helg också!

Kommentarer
Postat av: Rimmaren

Ät ris
o spill som en gris...

Snygga kort o grattis i förskott!

2007-01-18 @ 23:14:20
Postat av: Fiiiiisen :)

gullungen

2007-01-20 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0