Underbar dag med favorit flickorna


Vaknade i morse av att mina kompisas katt trampade på mig när jag låg och sussade som skönast.
Men det var bra, för jag skulle skynda mig hem för att sedan fara iväg och spela fotboll.
Det var första tränningen efter lovet och alla hade dålig kondis.
Efter träningen vart det disco bowling! Vi duchade och gjorde oss fina och sedan bar det iväg till bowlinghallen.

Den sötaste pinglan var klart Sofia. Hon hade en mycket häftig matchning av många olika starka färger.

sofia   <-------- Här står Sofia och visar upp sin coola stil för oss andra.


Vill bara avsluta med att säga tack för en jätte mysigt dag med er flickor.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så trevligt vi hade det !!

2007-01-14 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0