Ett halv år .



Ett halv år med bloggande har gått nu och tänk så mkt kulit osm har hänt detta halvår.
Jag kmr ihåg när vi flickor åkte in till Sthlm och provade Emo och killkläder, jag såg mer ut som en Hora tkr jag ! ^^
Jag och min blåa jacka som jag aldrig gik utan, hehe fan va varm den va !
Och som vi poshade hehe, minnen asså !




Sen fylde man ju 15år också och hade pannkakskalas med dom närmanste <3
Fick en ipod som har blivit min måsteha-sak.



Sen vart det ju också många vändor och skakade rumpan på elverket, måste till la isla i sommar ju !

Måste bara lägga in hur mkt  vi har pluggat och hur drygt det har varit, Fan skönt med sommarlov !



Sen vart det ju lov och all fotboll som har spelats med flickorna i laget, Älskar laget <3 

Praon och lunchen med Denise och Fredrik, fan va pinit de va första gången vi gick in på gymnasiet !
 


Nrj ! Glömmer aldrig !
Gråt-kalas med dom bästa <3 Första gången man såg snook och pratade med dom glömms aldrig !



Dom där franskarna också, hehe fan Issy !  
När vi gick där i skogen och hörde hur dom pratade och skrattade, säkert åt  oss !
Finaste vädret var det då och dom gick runt i typ jackor och jeans !



Konfermationen och alla presenter man fick, har till och med pengar kvar ! ^^



Och så nu är det sommar och det har vart så bra hittils och jag hoppas den bara blir bättre .

Minnen med dom närmaste är dom bästa <3 Älskar er och ni vet vilka ni är !

Kommentarer
Postat av: Denise

Min stjärt juv!!! =) Sexig hahah

2007-07-12 @ 19:54:41
Postat av: Isabella

Fina minnen med dig min vän<3

2007-07-12 @ 21:57:52
Postat av: Jytte

Denice : Hehe aa fan va sexig den är så var bara tvungen att få med den här ;D
Issy: Och fler ska det bli tkr jag :)

2007-07-13 @ 07:27:12
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Sofia

OMG! fick du snacka med de? vad sa du till de då? ;D

2007-07-17 @ 16:44:56
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0