Inte lika trött efter en Burn .


Sitter här på sommarjobbet och driker lite energidryck så jag ska bli lite pigg.
Nu på morgonen försov jag mig, så det tog bara 5 minuter att fixa mig (nytt rekord). 

Jag har en glad nyhet och det är att jag kanske upp till Östersund och se snookarna igen, den  26 juli !
Får övertala syrran ! 



Jag slänger in ett små trist horoskop för oss fiskar också, jag är en sån som tror på ödet och grejer.  


Fiskarna   image722

Tur i kärlek har du i början av augusti, och att reservera mycket tid för just kärlek och känslor under månadens första två veckor lönar sig. Det ger dig ett väldigt trevligt slut på sommaren och kan dessutom förbättra dina relationer även på längre sikt. När hösten närmar sig handlar det mycket om det materiella, om pengar och jobb - och dina känslor kan komma i kläm om du blir stressad och inte riktigt hinner med. Då kan det löna sig att gräva upp de heta sommarminnena igen.
Bästa chansen: Kräfta, Skorpion, Vattuman
Bästa stället: På fest
Bästa datumen: 10-11/8


Känner mig mkt piggar nu, skönt ! 
Ha en trevlig Tisdag <3 
 

Kommentarer
Postat av: ESCADIA , Rebecca

aa verkligen, eller har inte smakat den än men alla har sagt att dom är skit goda och det kan jag tänka mig :P haah

2007-07-03 @ 14:05:59
URL: http://ESCADIA.blogg.se
Postat av: ESCADIA , Rebecca

det förstår jag att du skryter om :P Skulle jag ltät gjort, gjorde jag som fan när jag kollade på deras spelning, gratis! haha. 180?! shiiit BILLIGT JU! måste jag köpa, nu! Så synd att SOm affären ligger i sthlm, annars skulel jag vilja köpa tshirten, den rosa elelr gula ur kollektionen. !

2007-07-03 @ 14:22:00
URL: http://ESCADIA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0