rasan till Vbg .



Aja nu är man vaken igen och en ny dag är här, kul !  
Bara att vädret skulle vara lite smått bättre hade man ju varit gladare. 

Men vad gjorde jag i Vänersborg/Trollhättan/Göteborg ? 

Jo hehe ett vecko schema kanske...

Fredag: Åkte vi ner efter jobbet och kom ner vid 11 på kvällen och då vart det mest slapp och tv titt.  

Lördag: Var nere i the Big city Vänersborg och kollade in deras 2hand butiker (bara en var öppen).  
Världens bästa 2hand eller nått, såå fina grejer där inne... 
Jag köpte en röd väska (180kr) och ett par Chanellörhängen (fejk men 250kr fick jag dom för, lite billigare än vad hon skulle sälja dom för).



På kvällen vart det Fallets dagar i Trollhättan och där möte jag Mikaela och vi gick runt där och snackade lite. 

Söndag : Middag hos familjen Dalgren och dom som var där var min familj och Mikaelas familj och hennes kille Robin, trevligt trevligt ! 



Måndag: GÖTEBORG ! Jag, Mikaela, mamma och papps åkte ner och kollade shoppingen. 
Regnigt vart det så tjocktröjan fick åka på. 



Bh och smink köptes. 

På kvällen vart det bio för mig och Mikaela, kulit ! 
 
Tog lite bilder på Vbg på kvällen, Okey inte så bra dok men ändå.




Tisdag:   Lite finare väder och det vart Shopping i ett inomhuscentrum mellan Vbg och Trollhättan. 
Hela familjen åkte med och Mikaelas syrra och mamma hängde också med på en shopping tur. 

Mormor och jag hamnade på bild .

  

Sen åkte vi och kollade i en butik lite längre bort som hete något ... Jag är på jakt efter en keps men hittade ingen i den roliga affären . Köpte i alla fall en bikini. 



Sen åkte vi hem på Tisdagen och nu sitter jag här . 

Lite mer fynd från resan då.... 

Några kuvertväskor som jag fick av mormor och ett par citychorts fick jag också (ej på bild)
En ipodladdare som jag fick av mom and pap.
Så tyg också som jag köpte där nere.


 

                                         Aja skönt att vara hemma i alla fall ! 

                                                                     ♥


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Skönt att ha dig hemma Jytte! =)
Fy..vilka fina väskor du fick ;)
Men du har inte glömt bort våran secondhand shoppings dag va :P jag har nämligen fått min lön ;) jippi
älskar dig gumms <3

2007-07-25 @ 12:11:27
Postat av: Sarah

Guud vad mysigt du verkar haft =) Super snygga väskor, jag vart kär i den röda väskan :) (L)
Välkommen Hem

2007-07-25 @ 12:21:42
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0