Regn och rusk och städning .


Söndag morgon och mamma har städdamp.
Min syster hade fest i fredags och därför skulle hela familjen Gard Timmerfors städa huset. 
Jobbit ! 
Idag är jag super trött men sjukt sugen på att hitta på nått kulit. 
Vill typ åka och bättra på brännan och chanserna till canser, Så nån som vill hänga med o sola solarium ?

Igår var jag hos min syrras kompis och hade det lite kulit men några av hennes vänner.

Och imorgon blir det ionte sovmorgon direkt, kockan 5 ska man upp o sen åka till s-tälje och jobba . 
Urk ! 

Länktar tills Ugly betty börjar igen, Tycker hon är såå söt !  

                                                            image730
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Än en gång hamnar jag här som anonym tipsare till dig..
En liten snook-intervju som du kanske skulle gilla:
http://bubblare.se/movie/sommarvloggarna_snook/
Gå annars in på ztv och sök, så får du fram när de var med i programmet tribut. Riktigt bra!

2007-07-08 @ 21:32:20
Postat av: Jytte

Ja gud :D Anonym, det är super kul att du tipsar men kan du inte skriva namn och kanske din mail, jag dör ju snart av nyfikenhet om vem du kan vara ! ^^
Åå tack , det är bara synd att en annan han före med deta tipset, så jag har redan sett denna super bra intervjuen.
Men det finns säkert många som inte har sett den.
Men gullit att du tipsade och fortsätt gärna med det ! ^^
Ha det bra din anonyma typ :D

2007-07-08 @ 21:53:52
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0