Franskarna har åkt nu :'(


Nu har våra kära franskar åkt hem :( Buää !
Det har vara riktigt kul att ha de här !
Jag tror att alla, svenskar som franskar tycker att igår kväll och idag har vart dom roligaste dagarna.
Igår så samlades många och spelade fotboll och hade kulit (var verkligen super) ! Alla hade kul !

Och idag innan de skulle ta bussen till flygplatsen vart det bad i grinsjön .
Mysigt mysigt !

Men när alla skulle åka hem vart det sorligt "/ 
Några grät ! Inte jag, jag vart mest glad över alla kramar och pussar som man hade fått xD thihi

Men trist är det ju, men någras msn har tagits och Nelly hade allas msner så det blir väl av att adda på .


Men de känns så tomt här i huset utan en trippande fransk "/

Nästa år ses vi nog (då vi åker till frankrike) Längtar !

Jag smäller upp några få bilder .

image599 
-Isabellas födelsedags middag med franskarna och tjejkompisarna. Lyckad Kväll !

image600
-Min och Isabellas franskar Severine och Paul.  

image601image603image605

Anna och hennes små knasiga fransyska, jag och vi svenskar.

image604
- Markus, Cilla och Issy ville inte va med på kort dom ^^

Sista dagen var vi på drottningholm på dagen och kollade på kungens lilla hus .

image607image606
-Jag och slotet .

image608image609

På drottningholm var det super fnti och så soft att bara ta det lungt i solen med glass.

Som sakt inte så många bilder, men franskarna tog många och det var ju huvudsaken .



Tänker fixa mig lite, känner mig hur skabb som helst .
Snart ska jag också på bio med famlijen, Pirat-filmen ska kollas på :D


Ha en trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: Paul

It's me! lol
Very good blog jytte !

2007-06-14 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0