Jytte säger ursäkta .



Om märket Lagom som jag tidigare skrev om så hade jag lite fel, ursäkta !
Märket som jag sa var Daniel Adams-Rays är faktiskt samarbete mellan honom och Nette Sandström (som har designat snooks scenkläder) .
Så det är alltså inte Dannes egna märke som jag skrev tidigare.
 
Tack vare denna anonyma katt så har jag också fått reda på att Lagom säljs i butiken SOM, där Nette Sandström säljer sina andra kläder. 
Super Tack till dej säger jag bara ! 
                                                                                              image704



Imorgon blir det snook i enköpig som har har tjatat om länge nu, Såå kul de kmr bli ! 

Ska nog ut o sola lite nu, ville åka in och kolla in Lagom idag men vart dissad av alla vännerna (men sånt är livet).
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, imorgon åker jag dit :D haru varit på många snook-konerter?

2007-06-28 @ 12:34:04
URL: http://blueberrydelight.blogg.se
Postat av: Anonym

No problem, alltid kul att kunna 'hjälpa till'.
Ha så kul på konserten imorgon!
=)

2007-06-28 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0