Klippning, färgning och shopping .


Sommarlov, känns så skönt att bara tänka att man har sommarlov ! 

Men idag blir det inget ligga och steka för Jytte. 
Jag ska nämligen ta bussen till S-tälje och tro det lr ej men klippa mitt HÅR ! 
Jag har sån där frisörskräck och är livrädd för vad frisören gör med mitt hår. 
Varje gång förutom nu sista gången har jag blivit missnöjd och börjat gråta över hur mitt hår ser ut, undra hur jag kommer reagera efter denna dag . 

Men innan jag ska klippa av mig mitt ruffs så ska jag ta en liten shopping tur nere i S-tälje och införskaffa mig lite saker. 

Det som står på shoppinglistan idag är...

Nude-läppstift 
Hårspray 
ballerinaskor (om hittas) 
tunkia (om hittas) 
hårfärgning

Hårfärgningen ska köpas för att ikväll ska Denise kanske färga min nya frisyr i en mörkare nyans (har börjat blivit rödtopp igen).

Värsta Extreme makeover de här !
Kan man inte operera näsan på samma gång ?

Aja men nu ska jag ner och få i mig lite frulle, simma lungt <3

Kommentarer
Postat av: Sajjo

Oo, lägg upp bilder på håret sen så man får se :)

2007-06-25 @ 14:19:20
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Denise

Hahah..Jytte Jytte Jytte! =)
Som du vet kan jag tyvär inte färga håret idag men jag lovar imorgon kan jag =)
Älskar dig och din gulliga näsa! =)
Puss <3

2007-06-25 @ 15:46:56
Postat av: KAROLINE

Snook i enköping, yeah!

2007-06-25 @ 19:00:25
URL: http://www.thatshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0