En dag i sthlm...



Idag var jag i sthlm med mina vänner Malin och Maja.
Som jag skrev förut så har jag shoppingförbud men titta kan man alltid göra.
Vi hittade jätte mkt fint, men titta inte röra, var det som gällde för oss flickor. 

Jag hittade mkt jag ska köpa efter barnbidraget har kommit, som tex ett par jeans, skor, klänning, örhängen  och en super fin tröja och kanske ett par skjorts.

Men efter vi hade tittat i alla affärer så vi kunde se utan och innan så gick vi och kollade på alla söta kärlekspar som åkte skridskor i kungsträgården.
Där skulle det senare vara en modevisning på is och vi vart väldigt glatt överaskade. Tyvär så skulle vi hem för det är ju skola i morron så vi såg bara på innan.
De var jätte duktiga på att åka skridskor.
Vi är själv nöjda över att vi kan stå på ett par men de hoppade runt och snurrade så vi som såg på vart yra.

Vi gick också till sthlmström och kollade på fåglarna, de låter kanske jätte trist men det var as kul!
Vi fick en fågelkompis där!

Men sen bar det hemåt efter en heldag med mkt roliga minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0