Grattis mamma !



Tidig morron idag med :0 men det är ju fredag och en kortdag så varför tveka om att gå upp?

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min mammas födelsedag !

GRATTIS MAMMA 42 ÅR !

När du är på jobbet nu och läser detta så kolla i din plånbok (om du inte redan har gjort de förstås),
där finns en grej från mej.. <3
Läs det och jag lovar jag menar allt och lite till !

Jag vet att jag lovade att inte lägga upp denhr bilden på oss, men jag gjorde det ändå nu!

Grattis mamma ! 

Bilden är på födelsedagsbarnet och mej. Snygga ? hehe ne, men mamma är en riktig goding!

Hoppas du får en underbar födelsedag och att alla andra får en lika bra fredag !

Älskar dej mamma <3

Kommentarer
Postat av: Mor

Va´"goe" du är som tänker på din gamla mamma. Du lyckades verrrrrrrrrrrkligen hitta ett bra kort!!!!

2007-03-16 @ 07:28:35
Postat av: sara

gud vad gullig du e jytte :D
grattis Elisabeth :D

2007-03-16 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0