Malin


Idag var det mkt blog prat mellan mig och mina vänner, som typ att sara hade skaffat en blogg.
Kolla den (hon har inte hunnit skirva så mkt men de kommer) www.gottoblandat.bloggagratis.se

Den sötaste flickan i skolan idag var klart Malin !
Hon gick runt i skolan med en ur gullig jeanshängsel klänning som hon hade en ljusblå randig skjorta under.
Hon hade också vita tajts på sig och en skärp.


                   Malin 
Bild- Malin i söt outfit


I morron har vi studiedag och det innebär att vi är lediga från skolan men att vi får gärna ta med alla böcker hem och jobba hemma som Björn tillägde glatt när alla var lyckliga över att vi var lediga.

Jag ska åka in till stan med Malin och Maja och kanske Sara och Isabella (om dom inte skulle göra nått annat).
Men jag ska inte shoppa så mkt skulle ju spara och så..
Men det kanske blir en liten kajalpenna i alla fall som får följa med mig hem (men får se).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0