Spara...



Ja, nu har Jytte bestämt sig för att börja spara. Vadå duktig? 
Jag vet inte vad jag ska spara till.  
Mamma och jag kom fram till att jag skulle de när vi var på en lite shopping tur idag.
För de kommer ju såna tider då man tänker "jag har inga kläder och jag har inga pengar" men om man sparar och lägger undan lite så behöver man aldig tänka de. Smart va?

Och i maj lr i vår så ska jag klippa mig och färga håret och får barnbidraget så jag får stå för den kostnaden. "/
Men pappa brukar betala de i alla fall! ^^

Men ska ändå spara pengar, det är bestämt nu, vad jag än säger om några dagar!

ne måste dra nu och kolla på snookarna på tv ! ^^

Kommentarer
Postat av: mor

Vad duktig du är som har tänkt att spara dina pengar...........Vi får väl se det där med pappa...

2007-03-07 @ 07:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0