Marie Antoinette .



Idag så har jag först spelat lite fotboll (skulle egentligen spela match, men så blev det inte).
Har också pluggat lite på engelska provet och kollat på filmen "Marie Antoinette".
Filmen ska har gjort Marie Antoinette till vårens stora stil-ikon, och det förstår jag.
Så mkt fina pasteler och kläder som var med i filmen.

Och lite godis-sugen man blev av filmen då, så mkt gott ! :D
Och jag som har godis-förbud "/

en liten rolig grej att mitt i filmen som utspelar sig på 1700-talet ser man ett par pastel färgade converse (lite skumt om jag får säga det själv).

image522

Filmen var annars lite seg och slutet kom oväntat.
Kristen Dunst var perfekt för rollen på Marie Antoinette .
Men den var ganska bra !

Den får  <3<3<3 av 5 hjärtan av Jytte .

Nu måste jag gå och plugga lite till på engelskan "/ <3

Kommentarer
Postat av: petra

Jag vill ochså se den filmen, xD

2007-05-16 @ 16:32:49
Postat av: Anonym

martin & jag tittade på filmen. den var dålig juh. xD

2007-05-16 @ 17:16:45
Postat av: Jytte

Hehe aa den va lite seg, men snygga kläder ^^

2007-05-16 @ 17:18:40
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0