Ny vaken och bikiniköp.



Vaknade precis fån min lilla middagstur, så skönt att sussa av sig lite.
Bara 2 veckor kvar av detta skolår, jippi !
Och på måndag får vår skola besök av franskar, lika så jag och mitt hus.
Så är lite skakis på att få träffa hon som ska bo i mitt hus och äta min mat i 4 hela dagar.
Men sjukt kulit ska de bli.


Imorron är det en ledig dag och då blir det shopping.
Blandannat blir det äntligen shopping av bikini, som jag har letat efter den rätta.
Nu äntligen har jag hittat den och har provat den också, men då var den föstor (små tuttad)  så ska prova en mindre size i morron.

Men en bild på kalaset kan jag ju bjusa på.


image583

Olala säger jag, älskar <3

Nu ska jag snart gå och se Ugly betty och Dh, Älskar tisdagar eller hur Isabella ? <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm vilken fin bikini (: Jag älskar Nellys bikinis. Men även HM har det här året hur snygga som helst!

2007-05-29 @ 19:05:54
URL: http://mariafristedt.blogg.se
Postat av: Anna

åh vilken snygg bikini :) btw gå in på min sida och rösta på din favoritserie ;) ha de bra!

2007-05-29 @ 19:09:15
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Jytte

Maria: Ja, Nellys är inte att leka med dom :) men gör lite ont i plånboken av deras pris .
Har inte kollat Hms utbud så mkt, får kolla in där också.
Anna:Okey de göra jag ;)

2007-05-29 @ 19:13:02
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0