Ojoj Britney .




Britney när ska du komma tillbaka och vara den där söta och oskyldiga tjejen jag älskade och dansade till som en liten flicka ? !
När jag ser alla bilder på 2 barns mamman så vet jag att hon aldrig kommer bli den samma.

Se bara den här bilden...

image562

Snygg outfit ? INTE !
Leopard-mönster är kanske inte min favorit och undra om inte Brittan fryser i den där tuna saken .

Aja, jag sitter och skriver i vad som är hittils inplanerat inför sommaren.
Hade inte så mkt tid som jag trodde. "/
Men jag hoppas på allt jag äger + lite till, att snookarna tar sitt förnuft till fånga och planerar in en spelning i Sthlm i sommar ! Slipper jag resa runt hela jorden för att se odm igen .

Idag har jag och Sara vart nere och köpt hårfärg !
 Denise ska färga min kaluft någon dag, kulit !

Imorgon blir det studiebesök på gymnasiet, Åå så roligt ! :D
Ett år tills den dagen kommer då jag ska välja vilken linje som ska gås, men det problemet löses då.

Nej, nu ska jag gå och välja outfit för morgondagens äventyr, ha det så bra så länge <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0