Inget intressant jag svär .


image1120
Fått bloggtorka och är helt osugen på att blogga, fy Jytte men helt sant .
Har läxor och fucking franskaredovisning till imorgon så skolan går först säger Sofie och man kan ju bara hålla med hur trist de än låter.

Natur Jytte Natur, så måste fan plugga om jag inte vill sluta på IV...

Jo, var och kollade på wendela hebbe gymnasiet för nån timme sedan.
 Very good måste jag säga fräscht och de hade en mkt mkt bra skoltidning men det var många emos som gick där. Varför gillar emos media ?
Men inget dumt om emos nu för enligt ett test jag gjorde igår är jag 41% emo (!).
Fått höra att jag är fjortis men aldrig emo, test ljuger aldrig så det gömmer nog sig en liten svarting i mig också, så passa dig .  


OJ jag som INTE skulle blogga aja men nu blir det läxor .

<3



Kommentarer
Postat av: nettan grääs

skulle också vart på wendela hebbe men orkade inte åka dit :P det är najs där

2007-11-30 @ 10:32:43
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0