Läxor ? Mm en del


image1114
Var ju på bio igår men det var lite onödigt att betalla 80 kr för att de saw för jag blundade hela filmen.
Jag är rädd skit för blod och när jag en liten skit  fick mamma och pappa alltid säga blåbär ist för blod och jag kan ju säga att i saw är det "lite" blod med.

när vi åkte hem men fastnade i Ösmo (världens ödemark typ) i 1 h, för det gick inga bussar (fuck sl).
Men vi fick typ hjälpa två tjejer som var fulla och ena grät och spydde och var våldsam. 
Deras föräldrar verkade lite hmm,  när dom kom asså.  Tur att man inte har såna päron.

Nu ska jag ta fram plugghästen i mig och plugga, plugga, plugga.

                                             ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0