London resan .



Höll på att skriva ett annat långt inlägg men lovade Denise att skriva om London nu, får hålla det jag lovar och skriva lite om resan. 


Åkte flyget över till England  klockan 11 i Torsdags och när vi kom dit så åt vi och gick runt o kollade lite.
Sov på världens bästa hotell, som var jätte fint .     

Andra dagen åkte vi och såg allt som man bör ses som Big ben m.m 



Tredje dagen var det shopping, I like ! Primark i mitt <3 Brudar vilken affär !



Sista dagen åt vi som de andra dagarna frukost på hotellet och sedan packa vi ihop våra saker och åkte runt och kollade lite till på grejer. En knasig marknad med mycket mycket skit. 
Köpte mina skor som jag så länge har suktat över i flera månader, fast vart dok vita.  


Sen åkte vi hem från London och jag saknade det så .  
Klart jag ska flytta dit som stor, hänger du med ? 

Men annat att nämna...
Det var jätte varmt där, folket var toktrevliga , folköverallt  och tog egentligen fler bilder (150 st) men tag bara vissa med, men om du vill se fler så säg bara till . 
 
Shoppingfynden kommer i nästa inlägg, måste först packa upp allt ! 

                                                                                  ♥

 (oj några bilder kanske vart knasiga)

Kommentarer
Postat av: Sussu

Jag tycker du kan ladda upp bilderna i din bdb. :)

2007-11-05 @ 21:32:44
URL: http://ohsussu.blogg.se
Postat av: Bella

jag måste bara fråga två saker om london som du kanske kan svara på, ska också dit nämligen?

Madame tussad, måste man boka biljetter innan man reser? eller måste man ha biljetter överhuvudtaget?
och detta kanske du inte vet, men har dom samma elutag som i sverige? så man kan ladda mobil och kamera mm? Skulle vara super shyst om du svarade på detta :) :)

2007-11-07 @ 21:37:38
URL: http://www.issabeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0