S som i snö och snook .



Tidig och snöig morgon Sverige . image1085
Vart lite rädd imorse när jag upptäckte att det var alldeles vitt utanför fönstret, usch eller jippi ? Har inte bestämt mig än .

Isabella ligger fortfarande och sover, hon sovöver här från igår.
Igår så bloggade jag noll men gjorde en del, proade och fick sluta halv 2 .
Träffade Malin och åkte in till stan och skulle se på ne-yo men kom inte in (för mycket folk) så vi och isabella och Maja gick och käka ist. 
Sen åkte vi hem till Malin och Maja och såg på Linas kvällsbok och Maja fixade mina naglar, Tusen tack gumman !  

Denna morgon är tidig pga att idag ska jag med lag dela ut reklam i haninge (jao jippi) .
Sedan ska jag Malin och Maja in till sthlm och kolla Adams-ray om han hänger där på pub och sen ska vi gå på bio men några andra .
Inget är sådär 100 procent planerat så får se hur det slutar, kanske inte har nämnt att jag är lite kontrolfreak.

Lite knasigt för klockan är ju bara åtta och det är 25 kottar inne på playahead, SOV ! 

 

Kommentarer
Postat av: madde

Vad gör han i Pub?:O

2007-11-10 @ 12:52:11
URL: http://madelous.blogg.se
Postat av: nettan grääs

tror inte det :P haha, vill se först om det är sant att han är där varje lördag ;P

2007-11-10 @ 14:14:24
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0