3 okt .

image954

 


Längtar bara till att springa in i duschen och blir lite ren, men som den datanörd man är måste jag sitta här lite först .
Vart och sparkat boll och letat praoplats i handen, inget av de gick så speciellt bra .
"Tar ni emot praoelever ?"  har man frågat typ 100 gg nu känns det som, men dom gör ej det eller så har nån annan lycklig ungdom redan fått platsen just den veckan .  

Får väl prova hos min farmor eller nått, eller hon är ju pensionär, jobbigt läge !

Det fixar sig nog får jag hoppas .



Jag sitter och funderar på att köpa en fjällräven jacka, men dom går på 4400kr så tänkte köpa billigare på blocket (är tyvärr inte gjort av pengar) . 
Och har pratat med en som har en perfekt jacka som ligger hemma hos sig och skräppar för 2800kr (jippi) !   
Men ska jag slå till ? Jao de låter ju perfekt men ska i så fall ringa henne, och jag som har telefonskräck (!) .
Får ta mig i kragen och våga helt enkelt, vad kan hända ? Hon kan ju inte direkt hoppa ut ur telefonen och äta upp mig .  

Det är ju skola imorron så måste ta och tänkta på refrängen och den där duschen . 

                                                                          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0