Gubbar/tåstrumpor = blää



Igår var jag och Sara hos Malin och Maja och badade , kollade på film och hade helt mys bara !
 
image961
Sussa där och åkte in till Sthlm idag (Jag och Maja) för att prova storlek på fjällräven jackor .  
Gick bra och nu har jag mailat en hög med personer som vill sälja sina jackor. 

På tåget hem från stan var det världens knasigaste gubbe som satt med sina tåstrumpor (såna där man hade som 6 åring) och lekte besserwisser .
Han sa till mig att ta ner fötterna från sätet och att man ej behövde utbildning för att förstå det (?) .
Klodde som fan när man trampade av tåget i Ösmo, om blickar kunde döda hade jag ej suttit här nu .
Visa människor behöver skaffa sig ett liv, är det jag tycker !


Snart kommer mammsen nog hem från dalarna, har faktiskt saknat henne !  



                                                                                      ♥
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0