Höstlov med regnigt väder.


image1032
Det har vart en lång dag idag och regnat har det också gjort för fullt.  

Först åkte jag, Jessica och Patrik till Sthlm för shopping men det ända som jag hade med mig hem var ett hårsprey och fondation.
Sen åkte hela familjen ner till tandläkaren och fixade tänderna fina.
Käkade i Nynäshamn och nu så har jag och Issy kollat på en små trist film, nja lite kul var den allt.
Stod nere i spångbro i 40 minuter och väntade på äckel bussen men det kom ingen som fick ringa my mother som fick rädda oss från regnet.

Men följ mitt råd, FLYTTA ALDRIG TILL SORUNDA (även kallad korunda)  fyfarao vad det är boring här !

Ska fixa lite struligt nu men sussa sött <3 



                                                                          

                                                          ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Japp, komminukation och Sorunda överhuvudtagen suger!

2007-10-30 @ 09:20:33
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0