snart är söndagen slut .

image1006

Är ny duschad och färdig tränad för dagen, både fotboll och simning på samma dag !
Lite stolt över mig själv att jag orkade .


Jo, men är ju på jakt efter en fjällräven jacka och nu ringde det en filur om en grön en, men var på träningen då så  fick höra det från telefonsvararen. 
Låter som denna jakten snart har ett slut men jag vet inte vart hon bor eller hur mycket hon skulle ha för kalaset och dum som man är född så har jag ju rensat min mail.  
Får ringa upp och säga som det är och hoppas att hon fortfarande vill sälja jackan till en liten och strulig skit som mig.



Nån som vet nån bra blogg eller sida där man kan få bloggdesign-hjälp ?
(asså som man lär sig själv och inte att någon annan gör åt en)

                                                                               ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0