Tjuvlyssnat .


Tjuvlyssnat.se



Två tjejer ~14 sitter och pratar om hur de ska samla in pengar till modemässan.
Tjej 1: Hm... Fan, alltså, jag måste bara gå, så är det bara. Men är helt pank nu...
Tjej 2: Jag med... Åh! Jag vet! Vi gör rosa band och säljer! Då samlar vi ihop pengar och gör en god gärning på köpet.
Tjej 1 (ser på tjej 2 som om hon vore ett ufo): Okej...
Tjej 2: Ja, liksom, vi hjälper ju till att fixa pengar så att dom kan forska om bröstcancer.
Tjej 1: Men nej, det gör vi ju inte. Inte om vi har gjort egna, det blir ju bara fake. Det är väl olagligt?!
Tjej 2: Jaha... Men varför säljs dom i affärer då!? Ska säga till dom att det är olagligt! Och då läggs affärerna ner och då får vi pengarna och kan gå på modemässan!
Tjej 1 (sarkastiskt): Gud va du är smart.
Tjej 2: Jag vet! Men då hoppar vi av nu på Maxi då eller, så att vi kan säga det till dom?



Thihi :D shit asså, känner mig ganska smart när jag läser detta .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0