God morgon .


Var i sthlm igår med Tvillingarna och shoppade skor . 

Vart ett par tupp-skor och inte ett par lacoste (som jag hade planer på att inhandla) .
Det var det ända som fick föjla med mig hem (eller tre par trosor också) denna 11 september . 
  


Jag har börjat få dåligt samvete över mina shoppingturer så jag har startat med att skriva ner ALLT jag köper eller får i lön, hoppas jag får bättre koll på mina pengar snart !  

Nu ska jag dra mig ner till köket och göra lite frukost . 

                                                                                     ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Gumman jag såg dig inne i stan då :D <3 , men hann inte komma fram och hälsa :(

2007-09-12 @ 21:26:16
URL: http://nathyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0