Hata hata hata Göteborg .



Isabella har precis åkt hem, vi har kollat på film och traslat ur mitt hår.   
Så nu är mitt hår ej fejk och fått tillbaka det mörka håret .
Skönt !



Är ledig från skolan tomorrow så ska hem till Malin och Maja och se älsklingsfilmen Hata Göteborg och bara ta det chill .  Skönt med såna lediga dagar ! 
Dom dagarna brukar oftast bli shoppingdagar med måste ju spara på pengarna till London (!) så film/pluggdag får det bli.  

           image949


Nej, nu ska jag krypa ner och kolla på lite tv (håller tummarna för att det finns något bra att somna till)  . 

                                                                                  ♥
        

Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): :D Tackar!
Å skönt med ledigt! Hoppas att det blir en bra ledig dag :)!

2007-09-30 @ 21:56:29
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: Denise

Jasså, du har redan tagit ut löshåret, då behöver vi ju inte göra det imorgon ju. Jag som hade planerat in det och allt! Hahah =)
Älskar dig

2007-09-30 @ 22:01:24
Postat av: Petra

Filmen va skön xD

2007-10-03 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0