Inte så mycket till sovmorgon .



Denna morgon är en sån där morgon som man inte vill vakna (har Prov idag) och så har man ju sovmorgon . 
Jag planerade att gå upp klockan 8 men en Malin ringde och väckte en Jytte klockan 7 och såklart kan man ju inte somna om (mer tid att plugga på då kanske) . 


På onsdag ska jag in och prata om praoplats, det aktuella stället är Awesome rags inne på pub (pappa känner dom) . 
Den perfekta praoplatsen ! 
Adams-ray var med på invigningen på Awesome Rags (va man har hört iaf) och min pappa sa att han såg snookarna där senast igår (!) . 
Vet inte om han har rätt men han sa att de såg ut som killarna på datan (har dom som bakrund) och att dom hade såna där snokar .
Aja vet inte om det var Kihlen och Danne han såg men man kan ju alltid hoppas !    

                                  Oj, nu är klockan nästan 8, måste hoppa in i duschen !  


Trevlig Fredag folket .
                                                                                  ♥
                     
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!
Såg att du skrivit för länge sedan om H&M´s kampanj "Beauty and the geek". Jag säljer den gulmönstriga klänningen från kampanjen. Helt oanvänd, har prislappen kvar.
Storlek 34.
Hör av dig om du är intresserad och ha en fortsatt trevlig kväll!
Mvh Caroline

2007-09-21 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0