Jogga = Usch .

image927


Ska ut och springa lite nu hade jag tänkt .
Har inte världens bästa kondition om man säger så, så jag behöver ta tag i mig själv och jogga lite.
Och om precis en vecka har vi skoljogg med skolan och nu har jag bestämt mig för att springa och inte gå runt slingan .
Så därför behövs lite kondition som sagt.

Nu ska jag bara hämta ipoden sen blir det att fara ut och svettas till lite snook (<3)(Supperfitta är klart världens bästa träningslåt) . 



                                                                                             ♥


Kommentarer
Postat av: L

Man tackar :) Hehe, varför lär du inte dig då? Det är lite svårt i början men efter ett tag kommer man in i det. Dessutom finns det massor med hjälpsidor och sådär. Jag har lärt mig helt och hållet på egen hand, så det går om man vill ;)

2007-09-13 @ 16:25:34
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0